21.12.16

Pregnancy Stories : 5th

Hari ni ada monthly check up kat Klinik Kesihatan (KK),,
saya ingat kan berat saya naik mendadak...
sebab masa di Koh Samui, saya makan lepas tu terus tidur...
tapi alhamdulillah.... naik 1.2kg je...
hehehe~~
tiap kali ke KK, balik tu perut mesti menonjolkan diri...
seriously... hari ni lepas check up masuk ofis macam biasa...
ramai tegur nampak perut a.k.a baby bump...
malu laaaa~~

tadi nurse kata HB di paras border line.. 
so, kena banyak makan kerang, bayam dan apa ntah...
kahkahkah~~! tak ingat.. yang penting kena makan sayur hijau laa..
hari ni kena scan lagi..
sebab period saya irregular.. jadi kena double scan untuk dapat jangkaan tarikh bersalin..
alhamdulillah, tarikh tak berubah pun...
saya cuma doa baby bersalin 37weeks.. 
hewhewhew~~
sebab nya by time raya puasa nanti badan dah sihat sikit...

hari ni genap 15 minggu 3 hari...

so google gambar baby 15 minggu dalam perut..


kalau tengok gambar ultrasound yang KK print pagi tadi..
taknampak apa..
gelap semata..
saya tak tahu mana satu baby nya..
tapi tadi masa scan kemain aktif baby dalam perut...
:)
cuma sebab dia kecik lagi.. jadi tak dapat rasa lah gerakan dia..
kadang-kadang kalau saya meniarap, dapat rasa macam orang cuit dari dalam...
lepas tu baru teringat.. ehhh.. tak boleh meniarap..
hahahaha...

alhamdulillah little tiny was okay..
saya risau selagi tak scan sebab last week kan naik flight...

mummy harap awak enjoy duduk dalam rahim mummy...
:)

Tiada ulasan: