11.2.16

Engagement Stories : Review Makeup

Makeup ni paling penting bagi orang perempuan... sebab kuasa makeup ni akan buat kita moody atau happy sepanjang majlis.. kan? abis pakai baju lawa-lawa makeup hancur... adessss.. mau jadi tarzan kang kita..

jadi saya banyak survey kat instagram dan jugak tanya kawan-kawan saya... sebab saya tak nak makeup yang over.. nak sweet je.. satu hari cousin saya whatsapp.. dia suggestkan senior masa sekolah menengah dulu... saya pun usha-usha lah fb dia.. okay, not bad.. dan saya memang rapat dengan senior ni masa sekolah dulu.. tapi lepas sekolah memang lost contact terus...

so, contact dia.. tanya macam-macam... harga pun dalam bajet.. tu yang penting ya! hehehehehe...~~ tapi korang kan.. jangan lah letak bajet merepek tapi nak make up macam barbie doll.. haiyoooo.. agak-agak laa... kita bayar servis dia.. bukan bayar harga foundation yang dia beli tu...


ni gambar fresh hari ni..
memang naked face..
tengok eye bag tu?
siap ada wrinkles kan?
ada tak petua nak hilang kan?
serius ngeri tengok wrinkles sendiri..

atas sebab ini jugak saya cerewet mencari MUA..
sebab keadaan eyebag yang so teruk!


seperti biasa...
mana-mana MUA pun akan buat macam ni kan?





so here..
this is my MUA..
Fatin..


ni gambar fresh..
non edit non filter...
alhamduillah dapat cover eyebag....



yang ni cousin saya..
kulit dia sensitif...
ni hasil kerja fatin..
tu no contact dia...

Fatin based area Selangor..
nak tahu lebih lanjut PM dia eh..

ni link FB dia Fatin Iqkmal





1 ulasan:

misz yan berkata...

meh la try skincare yg aku jual tu weyhh.. nak kawen nanti glowing2 gitu.. xyah mekap tetebal dah. ;)