23.2.16

Wedding Preparation : Part 1 (Katering)

huiyoooo... tajuk.. hahahaha.. kemain kau...

Hari tu ada cerita kan.. hunting for Katering .. alhamdulillah, dah jumpa dan dah bayar deposit.. katering mana nanti saya cerita yer... syukur sangat sebab dapat date yang saya nak.. 

actually, pilih tarikh kahwin ni banyak sangat kriteria kita kena tengok.. macam saya kena tengok jadual adik saya no 3.. since dia belajar kat Pahang.. nak tak nak kena tanya bila dia cuti.. dan tarikh saya pilih ni ngam-ngam dia habis cuti.. nak buat awal sebelum tu tak boleh.. sebab sepupu saya pun ada yang kahwin.. dan bersyukur sangat tunang saya okay dengan date tu.. kalau tak pitam nak tengok kalendar lagi...

since umur dah melepasi paras 25 tahun ni.. kami sepakat tak nak tunang lama-lama.. kalau ikutkan abah suruh nikah je terus.. tapi saya tak berapa nak confident kalau begitu.. huhuhuhu:p

dan pencarian katering sudah berakhir..

pelamin dan baju pun dah booked.. nanti saya cerita..

kemain book itu ini.. kursus kahwin Iolls tak pergi lagi.... hahahahahaha.. matiklaaaa~~!

Tiada ulasan: