29.11.17

Pagi yang bertenaga buat saya!

Sejak bulan lepas saya bangun pukul 5 pagi. sebab bersahur. saya ada 29 hari untuk digantikan. Alhamdulillah tinggal lagi 18 hari lagi. Saya puasa 4 hari seminggu. Isnin hingga Khamis.

Sejak dah selalu bangun awal ni, mata pun automatik je terbuka bila pukul 5 pagi. Saya anggap ni latihan untuk saya, sebab Amani akan start makan soon. Jadi pagi-pagi akan jadi rutin saya masak makanan dia. Menang kena bangun awal lah cite nya kan?

Minggu ni tak puasa sebab batuk tak sembuh sembuh lagi. Dah 3 4 hari rasanya. Pagi ni sempat goreng keledek untuk breakfast. Setiap hari memang saya buat breakfast untuk husband. Dia request nak breakfast yang ringan je. Kalau saya apa pun boleh makan time breakfast.

Terkenang kenang menu sambal telur pecah. Lama tak masak menu tu. Terus pagi tadi tumis sambal. Hihihihi~~ saya memang macam ni. tapi tengok keadaan lah. Kalau banyak sangat kena buat untuk sesuatu menu tu, postponed lah weh. Tak koser lah kan subuh subuh nak buat banyak kerja. hahahaha~

So pagi breakfast saya nasi putih dan sambal telur. Telur kunig tu half cook.! phewwww



Pagi ni saya light make up tapi teringin nak guna bold lipmatte. hahahaha~~ 



Tiada ulasan: