17.5.17

Muffin Coklat Ina Azlina

Hari kita cite nak buat mufin kan..
yeahhhhh.. berjaya jugak buat..
bukan nak makan sangat pon...
gian nak mem baking je sebenarnya...

pulak tu bahan-bahan akan expired june ni..
jadi elok lah kira nya kita buat something before expired kan..

nasib baik belah suami saya ada anak buah yang suka makan muffin..
dorang panggil kek laa.. heee~~


butterscotch chip banyak dalam stok..
kita bubuh je sekali atas tu...
:) 



ini lah kejadian nya..
gebuuuuu..
lembut....
2 biji saya makan..
suami makan 2 ke 3 ntah..
yang lain bagi kat anak buah je...

saya guna resepi Ina Azlina..
korang search kat FB eh...

sebabkan lama tak buat apa-apa jenis kek atau muffin..
mula-mula masa dah siap bancuh tu tak yakin jadi..
sebab dia macam likat sikit adunan nya..
tapi sebab saya dah ikut resepi bulat-bulat...
saya teruskan je lah bakar..
alhamdulillah...
menjadi..
:)

minggu ni ada kelas roti...
tak sabar nak pergi..

Tiada ulasan: