23.1.17

semalaman tak tidur...

Assalammualaikum..

Permulaan minggu yang baru... malam semalam langsung tak tidur... mula-mula tu asyiklah terkencing kencing... ntah apa pasal ntah.. nak kata minum banyak saya rasa minum macam biasa je.. bayangkan setiap 15 minit macam tu kena pergi toilet... Ya Rabbi.. stress saya.. sebab baru dapat lenakan mata dapat signal nak ke toilet... Husband sampai tanya.. "ehh.. pergi toilet lagi?"

semalam saya dinner sushi king.. minum air green tea.. tak akan di sebabkan air green tea tu jadi macam ni.. selalu okay je.. mungkin sebab ada baby kot dalam perut...

nasib baik petang saya tidur... kalau tak memang menangis lah... tak cukup tidur dengan nak pergi kerja nya lagi... muka pon dah jadi macam zombi dah... 

sekarang ni rasa tak best kat tempat kerja... rasa macam tak nak dah kerja sini.. tak tahu lah kenapa.. direct boss saya okay je.. upper management buat saya rasa tertekan nak kerja sini... buat masa sekarang ni saya update je resume.. bulan 5 nanti baru aktifkan diri hantar resume.. mudah-mudahan ada rezeki kerja kat tempat lain..

husband suruh je hantar resume kat mana-mana.. tapi fikir logiknya.. mana ada company nak amik pregnant lady bekerja.. rugi mereka kena bayar cuti 2 bulan nanti kan...

rasanya macam dah tak nak kerja.. nak duduk rumah je.. tapi memikirkan hutang yang perlu dilangsaikan.. maka bertabah lah sedikit...




Tiada ulasan: