13.12.16

Wedding Review 2nd : Make Up untuk Nikah

Lama jugak saya scroll FB untuk cari MUA..
Instagram tu segala hashtag saya klik...
nak cari yang murah dan yang cantik....
jujurnya bajet saya memang tak tinggi....
biasalah, nak kahwin guna banyak duit...
duit tu mengalir macam air.. =(

akhir sekali saya berkenan dengan Vaneesa Khalid...
masa tu saya klik profile FB dia..
gambar cover photo dia buat saya tertawan..
terus saya risik-risik harga dia...
alhamdulillah! dia free and available untuk hari nikah saya...
kakak ni dari Sg Buloh.. saya nikah pukul 11 pagi..
pukul 7.30 pagi ke 8 pagi macam tu dia sampai rumah saya..
hujan lebat sikit masa pagi tu...

Jom tengok hasil nya...


saya ada masalah eyebag dan kulit muka yang tak sekata..

hasil nya memang saya sukaaaaa sangat!!
i just love it!


close up sikit..
saya memang tak pernah pakai contact lens..
dan memang nak pakai untuk majlis kahwin ni..
hehehehe~~



dolly look like saya rasa..

saya puas hati sangat dengan hasil nya..
upah tak mahal.. 
memang within my budget..
so, kepada bride to be yang tengah survey MUA..
try tengok fb kak Vaneesa Khalid..

Tiada ulasan: