23.12.16

Persiapan menuju ke tahun 2017.

Assalammulaikum...

yeayyyyy..hari ni dah Jumaat... tapi pagi tadi bangun tidur saya tanya husband.. kenapa hari ni hari Jumaat bukan hari Sabtu? kekekekeke~~
memanjang je nak cuti keje nya...
kalau goyang kaki dapat duit takpe...

takpe.. isnin ni kita cuti kan....
so, senyum balik....

lagi 8 hari nak masuk tahun baru...
insyAllah lagi 6 bulan akan bersalin... due saya 12 June 2017..
tapi saya harap sangat saya bersalin minggu ke 37.. iaitu bulan 5.. hehehehe
so, by time sambut raya puasa dah kuat sikit badan nak beraya..
takde lah puct lesi je.. nak jugak melaram.. hahahaha~~~


di sebabkan umur dah banyak...
banyak pulak yang masih belum dapat di capai...
jadi, sebagai permulaan saya amat memerlukan planner..
mula-mula nak cari kat book store je..
tapi rasa susah nak cari yang berkenan di hati..
makanya, order je lah.. @planerhut
alhamdulillah.. berkenan di hati..

lepas ni nak plan untuk upgrade knowledge pulak..
tak kisah lah knowledge parenting ke general knowledge ke..
sebab nak berjaya kena ada ilmu kan?

sama-sama lah kita doa untuk menjadi insan yang berjaya...
:)

Tiada ulasan: